Social Medias

Sígueme en TikTok Sígueme en Instagram

viernes, 5 de enero de 2018

2018

HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO my beautiful flowers.
First in first, happy new year! I hope you have an amazing year. 

Today, I want to talk about my new year resolutions .I don´t believe that you are a new person when a new year starts but I do believe that you can make yourself a better person and new a year is a really good excuse to start.

So, for this 2018 I have some goals (talking about fashion) and I wanted to shared with you.

1. Wear more colours.

Black and white are my colours. I wear it ALL the time and I feel like I need to explored more. This year the colour purple is on trend so I think I´m going to try.



2. More sunglasses

Talking about sunglasses on winter is not necessary but I have a lot of beautiful sunglasses that i never wear. This year, sunglasses will be on trend, especially the famous 90´s glasses that celebrities like rihanna and bella hadid are already wearing.



3. Velvet
I do own some pieces of velvet but I don´t know how to style them so I have to learn.But I know I will show you really nice outfits soon.

What are your new year resolutions?




HOLAAAAAAAAAAAAAAA mis hermosas flores. Lo primero, FELIZ AÑO NUEVO.Espero que tengáis un año estupendo.


Hoy,me gustaría hablaros sobre mis propósitos de año nuevo.No creo que te conviertas en una nueva persona cuando un año nuevo comienza, pero si creo que el comienzo de un año es una buena excusa para volver a empezar y hacer ti alguien mejor.

Este 2018 me he propuesto varias metas (hablado sobre moda) y quería compartirlas.


1. Llevar mas colores.
El blanco y el negro son mis colores. Siempre forman parte de mis outfits y siento que tengo que explorar mas. Este año el morado/lila/purpura estará muy en tendencia así que creo que voy a probar.




2. Mas gafas de sol

Hablar de gafas de sol en invierno no es necesario pero ttengo un monton de preciosas gafas de sol que no me pongo.Este año, las gafas de sol estarán en tendencia, especialmente las gafas de sol al estilo de los 90, que famosas como Rihanna y Bella Hadid ya están llevando.



3. Velvet
Es verdad que si tengo algunas prendas de terciopelo pero no se como ponérmelas y tengo que aprender.Se que dentro de muy poco tendréis unos outfits estupendos.

¿Cuáles son tus propósitos de año nuevo?



No hay comentarios:

Publicar un comentario