Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

domingo, 12 de febrero de 2017

WINTER?




HELLOOOOOOOOO my beautiful flowers.I can´t stop wearing my new summer clothes,but don´t worry i was wearing a jacket too.

I am wearing this really cute "top" from Tommy hilfiger,i don´t know why i love it so much.But i do.

Also, i was wearing my black high waisted jeans,you know about them and you know black is my colour.

Then,my tights.People i loveeeee my tights,i wear them with everything.

Last,my adidas.

I am wearing
top:Tommy hilfiger
pants:talenti pants
tights:local shop/similar HERE

HOLAAAAAAAAA mis hermosas flores.NO puedo dejar mi nueva ropa de verano en el armario,pero no os tranquilos,llevaba una chaqueta.

Llevo puesto mi nuevo "top" de Tommy hilfiger,no se por que me encanta pero me encanta.

También llevaba puestos mis pantalones de cintura alta,ya conocéis estos vaqueros y sabéis que el negro es mi color.

Y ahora,hablemos de mis mediad.Gente,adoro mis medias,me las pongo con todo.

Por últimi mis adidas.

Llevo puesto
top:tommy hilfiger
pants:talenti pants
medias:tienda local /similar Aquí




No hay comentarios:

WHEN EVERYTHING STARTED

HELLOOOOOOOOOOOO my beautiful flowers. Today I just want to talk about my new top and about my outfit of course. To sta...